آخرین خبر های برگزاری کنکور دکتری 1400 ، تقویم آزمون های زبان منتشر شد خبرنگاران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، برای مرور مهمترین اخبار دانشگاهی طی یک هفته گذشته در حوزه آموزش و پژوهش با ما همراه باشید.

آخرین خبر های برگزاری کنکور دکتری 1400 ، تقویم آزمون های زبان منتشر شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، حوزه آموزش و پژوهش در هفته ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه ای از آن ها را می توانید در ادامه مرور کنید.

کمپین تعویق برگزاری آزمون دکتری 1400 + لینک

با شیوع بیماری کرونای انگلیسی و هشدار های مسئولان بهداشت و درمان کشور، جمع کثیری از داوطلبان آزمون دکتری 1400 خواهان تعویق برگزاری این آزمون هستند؛ بنابراین نامه ای به ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور مبنی بر تعویق کنکور دکتری 1400 را تنظیم و تا به امروز عده ای از داوطلبان مخالفت برگزاری آزمون در این روز های حساس کرونایی، آن را امضا کرده اند. شما هم اگر خواهان تعویق برگزاری کنکور دکتری 1400 هستید امضای خود را می توانید در اینجا ثبت کنید.

شهر های محل برگزاری آزمون دکتری 1400

کنکور دکتری 1400 صبح روز جمعه 15 اسفندماه 99 در شهرستان های تعیین برگزار می شود (لیست حوزه های امتحانی را از اینجا مشاهده و دانلود کنید). فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و در های ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت 7:30 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

نحوه برگزاری کنکور در شهر های قرمز خوزستان

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره حوزه های استان خوزستان بیان نمود: با توجه به شرایط استان خوزستان در بیماری کرونا در استان خوزستان حوزه های امتحانی از 5 شهر به 12 شهر افزایش پیدا کرده است تا حداقل تردد برای داوطلبان در شهر های قرمز انجام شود.

دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی شود

دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی وزارت بهداشت با توجه به ادامه شیوع بیماری کووید 19 و لزوم تعیین تکلیف آموزش دانشجویان علوم پزشکی و همچنین با عنایت به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در نیم سال تحصیلی جاری (بهمن و اسفند 1399)، نحوه فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی را گفت که براین اساس دوره کارورزی دانشجویان پزشکی عمومی، پرستاری، مامایی، اتاق عمل و رشته های توانبخشی در دانشگاه های علوم پزشکی فعال بوده و تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی شود.

ثبت نام پذیرش بدون کنکور ارشد در دانشگاه الزهرا (س) تمدید شد

مهلت ثبت نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد (استعداد های درخشان) 1401-1400 دانشگاه الزهرا (س) تا 26 اسفندماه 99 تمدید شد.

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 (سال تحصیلی 1401-1400) از چهارشنبه ششم اسفند آغاز شد و داوطلبان تا 16 اسفند ماه 99 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 در روز های 30 و 31 اردیبهشت ماه 1400 برگزار می شود.

زمانبندی برگزاری آزمون های تولیمو سال 1400 تعیین شد

دوره ­های 159 الی 163 آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) به روش الکترونیکی، مطابق جداول زمانبندی و مراکز محل برگزاری زیر برگزار خواهد شد.

شرط تمدید سنوات و محرومیت از تحصیل دانشجویان ارشد شهید بهشتی اعلام شد

در شرایط خاص چنانچه دانشجوی کارشناسی ارشد در مدت مقرر (2 سال) دانش آموخته نشود به دانشجو اجازه داده می شود با پیشنهاد استاد راهنما، تائید گروه و واحد آموزشی، حداکثر یک نیمسال به تحصیل ادامه دهد. اختیار اعطای سنوات نیمسال پنجم به شورای آموزشی واحد تفویض می شود. چنانچه دانشجو در این مدت دانش آموخته نشود از ادامه تحصیل محروم خواهد شد. تصمیم گیری در خصوص بازگشت وی به تحصیل و اعطای سنوات نیمسال ششم در اختیار کمیسیون بررسی موراد خاص دانشگاه است.

تقویم آزمون های زبان انگلیسی وزارت بهداشت در سال 1400 منتشر شد

تقویم آزمون های زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال 1400 منتشر شد. این آزمون ها در سال 1400 با ساختار ارتقاء یافته برگزار می شوند.

جذب 4 برابری قرارداد های صنعتی در دانشگاه امیرکبیر

سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: جذب قرارداد های صنعتی این دانشگاه نسبت به سال گذشته 4 برابر رشد داشته است که این امر نشان می دهد دانشگاه صنعتی امیرکبیر نقش موثری در رفع مسائل کشور و صنعت داشته است. این دانشگاه قرارداد های صنعتی بزرگی در حوزه های مختلف از جمله صنعت نفت دارد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52077

به "آخرین خبر های برگزاری کنکور دکتری 1400 ، تقویم آزمون های زبان منتشر شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر های برگزاری کنکور دکتری 1400 ، تقویم آزمون های زبان منتشر شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید