اجباری شدن استفاده از ماسک در هواپیماها و حمل و نقل عمومی آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا دستور اجباری شدن استفاده از ماسک در هواپیماها و سایر سیستم حمل و نقل عمومی این کشور را صادر کرده است.

اجباری شدن استفاده از ماسک در هواپیماها و حمل و نقل عمومی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که ایالات متحده برای مهار شیوع ویروس کرونا همچنان با چالش های جدی روبرو است، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا به تازگی دستور اجباری شدن استفاده از ماسک در سیستم حمل و نقل عمومی و هواپیماهای مسافربری را صادر کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، دستور مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا برای اجباری شدن استفاده از ماسک در سیستم حمل و نقل عمومی مثل پایانه های اتوبوسرانی، تاکسی ها، ایستگاه های مترو از دوشنبه شب اجرایی خواهد شد.

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا با انتشار بیانیه ای گفت: مردم باید ماسک را طوری بپوشند که هم دهان و هم بینی آنها پوشیده شود. استفاده از ماسک در همه سیستم حمل و نقل عمومی آمریکا اجباری خواهد بود.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا 21 ژانویه با صدور یک فرمان اجرایی به نهادهای فدرال دستور داده بود تا اقدامات فوری را برای استفاده از ماسک در فرودگاه ها، قطارها، کشتی ها و سایر سیستم حمل و نقل اتخاذ کنند.

این در حالی است که دولت ترامپ مانع از آن شده بود که مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا استفاده از ماسک را برای مسافران و کارکنان سیستم حمل و نقل عمومی آمریکا اجباری کند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50630

به "اجباری شدن استفاده از ماسک در هواپیماها و حمل و نقل عمومی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجباری شدن استفاده از ماسک در هواپیماها و حمل و نقل عمومی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید