از برگزاری مراسم های جشن عروسی و ختم جلوگیری گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: از برگزاری مراسم های جشن عروسی و ختم جلوگیری گردد.

از برگزاری مراسم های جشن عروسی و ختم جلوگیری گردد

به گزارش از ، عبدالرضا علی محمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: افرادی که با بی توجهی و رعایت نکردن مسائل بهداشتی منجر به شیوع ویروس کرونا در استان شوند و سلامت جامعه را تهدید نمایند، مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی شده و با برخورد قضایی روبرو می شوند.

او افزود: اگر چه اولویت اصلی در بحث مهار و مقابله با شیوع ویروس کرونا، مسائل پیشگیرانه است و باید در این خصوص بیش از پیش اطلاع رسانی و فرهنگ سازی گردد، اما چنانچه بعضی افراد با بی توجهی و غفلت، منجر به تهدید علیه بهداشت عمومی شوند، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.

علی محمدی افزود: به همین دلیل باید تا می توان با مطلع سازی مردم در مورد شیوع ویروس کرونا در اجتماعات، از برگزاری مراسم های جشن عروسی و ختم جلوگیری گردد و در مرحله بعدی چنانچه مراسم های برگزار گردید، فرمانداران و دهیاران در این خصوص نظارت های لازم را در دستورکار خود قرار دهند، تا چناچه به توصیه های بهداشتی عمل نگردد، یا خودشان به افراد متخلف تذکر دهند یا آن ها را به مراجع قانونی معرفی کند.

ممنوعیت برپایی چادر مسافرتی در بوستان های شهرکرد

او همچنین بر ضرورت نظارت بر سالن ها و تالار های عروسی در استان تاکید نمود و گفت: با وجود بازگشایی بازار و اصناف، آسیبی در این حوزه متوجه مردم نشد بلکه آنچه در این روز ها به شدت باعث تشدید شیوع ویروس کرونا می گردد، برگزاری اجتماعات و مراسم های فامیلی است.

علی محمدی افزود: استان پتانسیل این را دارد که آمار شیوع ویروس کرونا را کاهش دهد، از همین رو باید همراهی مردم و مسئولان تقویت گردد.

او با انتقاد از نحوه مدیریت ورود مسافران به استان در تعطیلات روز های گذشته افزود: در این حوزه پیروز عمل نشد، اما لازم است تا در تعطیلات پیش رو با برنامه ریزی بهتر، ورود مسافران از استان های همجوار را به نحو مطلوبی مدیریت کرد.

ف

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33627

به "از برگزاری مراسم های جشن عروسی و ختم جلوگیری گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از برگزاری مراسم های جشن عروسی و ختم جلوگیری گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید