بارسلونا به دلیل مسائل اقتصادی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، باشگاه بارسلونا با وجود تمایل به حفظ مدافع فرانسوی اش، تمدید قرارداد او را به زمان دیگری موکول کرد.

بارسلونا به دلیل مسائل اقتصادی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا به دلیل مسائل اقتصادی اش مجبور شد تمدید قرارداد کلمن لنگله را به زمان دیگری موکول کند.

مدافع فرانسوی 25 ساله بارسلونا در این فصل جزو بازیکنان ترکیب اصلی بوده و با اینکه سه سال دیگر به خاتمه قراردادش باقی مانده است، باشگاه قصد داشت که پاداش عملکرد او را با افزایش مدت قراردادش بدهد و برای این کار از نظر اقتصادی هم با او به توافق های اولیه دست پیدا نموده بود. با این حال محدود شدن منابع اقتصادی باشگاه بارسلونا به دلیل ضرر های ناشی از شیوع کرونا، آبی و اناری ها را ناچار نموده است که این کار را به زمان دیگری موکول نمایند.

لنگله از تعدادی از تیم ها طراز اول اروپا پیشنهاد داشته است، اما از خوش شانسی مدیران بارسلونا این بازیکن فرانسوی شخصاً تمایلی به جدایی ندارد و این در حالیست که حقوق فعلی او کمتر از دو میلیون یورو در فصل است، رقمی که برای بازیکنی در حد و اندازه او پایین به نظر می رسد.

با توجه به محدودیت های اقتصادی باشگاه بارسلونا معین نیست که این تیم چه برنامه ای برای جذب بازیکنان جدید در فصل نقل وانتقالات خواهد داشت.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37198

به "بارسلونا به دلیل مسائل اقتصادی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا به دلیل مسائل اقتصادی، برای تمدید قرارداد لنگله دست نگه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید