بازنشسته ها فعلا با صندوق ذخیره فرهنگیان تسویه نکنند، آخرین شرایط تسویه دیون دولت به صندوق

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه همواره تاکید می کنم معلم ها عضو صندوق شوند زیرا برنامه هایی داریم که شامل حال اعضا خواهد شد، گفت: فرهنگیانی که عضو هستند نیز باید پرداختی شان را به سقف پنج درصد نزدیک کنند. بازنشسته ها فعلا تسویه نکنند تا بتوانیم سود سال های آینده را به آنها بدهیم؛ اگر هم رفتند امید است در طرح ارزش افزوده جبران کنیم.

بازنشسته ها فعلا با صندوق ذخیره فرهنگیان تسویه نکنند، آخرین شرایط تسویه دیون دولت به صندوق

مهدی نیکدل در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط مطالبات صندوق ذخیره فرهنگیان از دولت گفت: دولت بیش از 2000 میلیارد تومان به صندوق ذخیره بدهکار است که خوشبختانه کنندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کمیسیون آموزش و تحقیقات مبنی بر پرداخت بدهی های دولت از محل تهاتر به صندوق ذخیره فرهنگیان موافقت کردند. این مصوبه به معنای آن است که دولت در سال 1400 همه بدهی های خود را به این صندوق پرداخت می کند.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز حدود 360 میلیارد تومان از این بدهی در قالب تسویه دیون بانکی ما تسویه شد. 120 میلیارد تومان دیون بانکی به بانک گردشگری داریم که به دنبال آن هستیم این بدهی را با پول گاز تهاتر کنیم.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه همواره تاکید می کنم معلم ها عضو صندوق شوند زیرا برنامه هایی داریم که شامل حال اعضا خواهد شد، گفت: فرهنگیانی که عضو هستند نیز باید پرداختی شان را به سقف پنج درصد نزدیک کنند. بازنشسته ها فعلا تسویه نکنند تا بتوانیم سود سال های آینده را به آنها بدهیم؛ اگر هم رفتند امید است در طرح ارزش اضافه کرده جبران کنیم. چون اعضا در زمان بازنشستگی می توانند به عضویت خود ادامه دهند و از سود فعالیت ها بهره مند شوند و فقط سهم دولت به آنها تعلق نمی گیرد.

دستیابی به سود 5000 میلیارد تومانی 2 سال زودتر از برنامه پیش بینی شده

نیکدل با بیان اینکه در این چند سال درخواست کرده ایم معلمان حق عضویت شان را تا پنج درصد بالا ببرند و از صندوق خارج نشوند زیرا سودهایی را پیش بینی می کنیم که حیف است از این سود محروم شوند، اضافه کرد: اعلام کرده بودم سالی هزار میلیارد تومان به سود صندوق اضافه می کنم، عده ای انتقاد می کردند که دستیابی به این رقم ممکن نیست در حالی که اکنون از این تعهد عبور کرده ایم و تنها سال گذشته هزار میلیارد تومان سود به دارایی های صندوق اضافه کرده شد. طبق پیش بینی ها باید سال 1402 به 5000 میلیارد تومان سود می رسیدیم اما در سال آینده از این مرز عبور می کنیم و در سال 1400 یعنی دو سال زودتر، وعده ای که داده بودیم محقق می شود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54493

به "بازنشسته ها فعلا با صندوق ذخیره فرهنگیان تسویه نکنند، آخرین شرایط تسویه دیون دولت به صندوق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشسته ها فعلا با صندوق ذخیره فرهنگیان تسویه نکنند، آخرین شرایط تسویه دیون دولت به صندوق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید