با این میوه ریه های خود را تقویت کنید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبر فارسی/ علیرضا یارقلی متخصص طب ایرانی با بیان اینکه صرفاً مصرف غذاهای گرم باعث بالا رفتن مقاومت بدن نمی گردد، گفت: به طور مثال مصرف عناب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و ریه خواهد شد اما طبع این میوه سرد و خشک است به همین دلیل نمی توان قانون کلی را برای مصرف گرمی جات یا سردی جات معین کرد.

با این میوه ریه های خود را تقویت کنید

وی ادامه داد: به طور کلی برای تقویت قوای عمومی بدن توصیه شده که غالباً غذای گرم استفاده گردد یعنی اگر عناب استفاده می کنیم در کنار آن از آویشن نیز استفاده کنیم تا از این طریق بتوانیم سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم.

یارقلی با اشاره به اینکه خواب مناسب و تماشای فیلم و تصاویر انرژی بخش و خواندن کتاب های با مضامین مثبت می تواند در روزهایی که همه ما باید در خانه بمانیم باعث ایجاد نشاط و افزایش روحیه گردد، گفت: مصرف آب و غذاهای آبکی مانند سوپ باید در رژیم غذایی روزانه قرار گیرد همچنین توصیه می کنم برای تهیه سوپ از مواد غذایی مانند هویج، جعفری و گزنه استفاده کنیم به دلیل اینکه این غذاها می توانند سیستم ایمنی را تقویت نمایند.

این متخصص طب ایرانی در انتها گفت: استفاده از غذاهای ساده در این ایام توصیه می گردد و از مصرف غذاهایی که باعث سنگینی معده می گردد باید پرهیز کرد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: همگردی
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25822

به "با این میوه ریه های خود را تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این میوه ریه های خود را تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید