حمله هوادارن نساجی به خودروی محمود فکری، فکری: از آن ها شکایت می کنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی استقلال در ابتدای کار خود در این تیم با دردسر عجیبی رو به رو شده است

حمله هوادارن نساجی به خودروی محمود فکری، فکری: از آن ها شکایت می کنم

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری می گوید روز گذشته تعدادی از هواداران نساجی به خودروی او حمله کرده اند و شیشه آن را شکسته اند. محمود فکری در این باره گفت:

من تصمیم گرفته بودم دیگر صحبتی درباره نساجی مازندران و مدیرانش انجام ندهم و تمام تمرکز خودم را روی کار در استقلال تهران بگذارم اما از دیشب (چهارشنبه) در اقدامی کثیف آدرس منزل و شماره تلفن من را نیز که درقرارداد آمده بود را درفضای مجازی منتشر کردند.

فکری ادامه داد:

شب گذشته عده ای که آدرس منزل من را از طریق انتشار قراردادم پیدا کرده بودند ضمن شکستن شیشه ماشین بنده، پرچم نساجی را روی خودروی شخصی ام نصب کردند. متأسفانه از شب گذشته که شماره تلفن همراه من را منتشر کردند هم خودم و هم خانواده ام را از طریق تماس، پیامک، تلگرام و واتس آپ تهدید کرده اند. خودم و خانواده ام امنیت جانی نداریم و به همین خاطر تصمیم گرفته ام شکایت کنم.

سرمربی جدید استقلال می گوید کار مدیران نساجی جرم است:

قرارداد من که در آن آدرس منزل من و تلفن شخصی ام در آن نوشته شده یک برگه عمومی نیست. این قرارداد دراختیار سازمان لیگ فوتبال، هیات فوتبال مازندران و باشگاه نساجی مازندران است. از آنجایی که امنیت خانواده ام را به مخاطره انداخته اند قصد شکایت دارم. باید مشخص شود این قرارداد من را چه کسی و چگونه در فضای مجازی و برخی کانال های قائم شهری و مازندرانی منتشر کرده است تا برخی اراذل و اوباش و نه هوادار واقعی نساجی به آدرس منزل من مراجعه کرده و شیشه خودروی من را بشکنند.

فکری اضافه کرد:

حالا که این اتفاق زشت افتاده و امنیت خودم و خانواده ام به خطر افتاده است از رضا حدادیان مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به مراجع قانونی شکایت می کنم. این شکایت را هم در دادگاه عمومی و مراجع ذی ربط و هم کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری و تا پیدا کردن عوامل این اقدام کثیف و ناجوانمردانه کوتاه نخواهم آمد.

محمود فکری خطاب به هواداران استقلال گفت:

استقلالی ها و هواداران این تیم بدانند و مطمئن باشند این اقدامات نمی تواند من را از هدف خودم که موفقیت تیم محبوبم است باز دارد. هواداران استقلال مطمئن باشند محمود فکری مثل دوران بازی جانش را هم حاضر است برای استقلال بدهد اما اجازه نمی دهد راننده سابق فلان مسئول محترم که حالا رخت مدیریت پوشیده است سد راه موفقیت اش شود. هواداران استقلال این آقایان را در همین 48 ساعت خوب شناخته اند و اجازه نخواهند داد بار دیگر رنگ این تیم را ببینند.

سرمربی استقلال درپایان گفت:

مطمئن باشید شکایت خودم را تا به ثمر رسیدن نتیجه پیگیری و تا آقایان را رسوا نکنم کوتاه نخواهم آمد چون این کار کثیف ترین کار ممکن بود.

- محمود فکری به مدیران استقلال دستور داده هرطور که شده زمینه تمدید قرارداد با علی کریمی را فراهم کنند. چند ساعت بعد از اعلام خبر سرمربیگری محمود فکری در استقلال، خبری مبنی بر جدایی روزبه چشمی از استقلال منتشر شد و این بازیکن با قرادادی یک ساله به باشگاه ام صلال قطر پیوست.

این موضوعی است که ظاهرا محمود فکری را در شروع کارش حسابی نگران کرده و شنیده می شود او روز گذشته این قضیه را با مدیران باشگاه استقلال درمیان گذاشته است. گفته می شود فکری از مدیران استقلال خواسته که هرطور شده زمینه تمدید قرارداد با علی کریمی را فراهم کنند تا این تیم دومین بازیکن تاثیرگذار خود را هم از دست ندهد. کریمی هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برد و قرار است پس از بازگشت او مذاکرات فشرده ای برای تمدید قرارداد با این بازیکن صورت گیرد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41984

به "حمله هوادارن نساجی به خودروی محمود فکری، فکری: از آن ها شکایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله هوادارن نساجی به خودروی محمود فکری، فکری: از آن ها شکایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید