خبرنگاران جدال 105 روزه جوان اردبیلی با کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اردبیل - خبرنگاران - جوان 24 ساله اردبیلی پس از 105 روز جدال با بیماری کرونا به کمک کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل از این بیماری رهایی یافته و از بیمارستان مرخص شد.

خبرنگاران جدال 105 روزه جوان اردبیلی با کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان

دکتر شهناز فولادی ،فوق تخصص مراقبت های ویژه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: این جوان 24 ساله 105 روز قبل با سابقه بیماری تومور نخاعی و بدنبال علایم تنگی نفس، سرفه و درگیری دوطرفه ریه به بیمارستان مراجعه و با تشخیص قطعی کرونا بستری شد.

وی افزود: این بیمار در این مدت به علت تشدید علائم به دستگاه تهویه مصنوعی وصل شده بود و با مراقبت های ویژه بلاخره روز گذشته به صورت هوشیار و بهبود یافته از بیماری کرونا بیمارستان را ترک کرد.

دکتر فولادی گفت: قبل از ترخیص،آموزش های لازم در مورد مراقبت از بیمار و خدمات حمایتی و مراقبت در منزل به خانواده این جوان ارائه شد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان اردبیل، هم اکنون شرایط مناطق مختلف این استان از نظر بیماری کرونا سفید و زرد بوده اما رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برای تداوم این شرایط از سوی شهفرایندان ضروری است.

دکتر شهرام حبیب زاده ضمن اشاره به اینکه هیچ یک از 11 شهرستان استان در شرایط قرمز نیستند، افزود: هم اکنون شرایط شهرستان های اردبیل، سرعین، مشگین شهر و پارس آباد از نظر بیماری کرونا زرد بوده و دیگر شهرستان های استان نیز در شرایط سفید قرار دارند.

وی با بیان اینکه فرایند سیر نزولی مبتلایان به این بیماری در استان که از سه هفته پیش آغاز شده همچنان ادامه دارد، اظهارکرد: تعداد بیماران بستری و نیز جان باختگان کرونا در بیمارستان های استان کاهش یافته است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34258

به "خبرنگاران جدال 105 روزه جوان اردبیلی با کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جدال 105 روزه جوان اردبیلی با کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید