خبرنگاران حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سنندج - خبرنگاران - نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کوشش برای حمایت از جوانان در مجلس گفت: حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است که مورد توجه قرار می گیرد.

خبرنگاران حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است

به گزارش خبرنگاران، محسن فتحی روز شنبه به مناسبت هفته جوان و در جلسه شورای مدیران و هیات اندیشه ورز جوان کمیته امداد کردستان گفت: انقلاب ما انقلاب محرومان بود و به عنوان نماینده مردم کردستان و جامعه محرومان از این قشر حمایت و از دستاوردهای انقلاب پاسداری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به تحت حمایت بودن 15 و 6 دهم درصد از جمعیت خانوار استان توسط کمیته امداد امام راحل انتظار است در زمینه اشتغال زایی و خودکفایی این خانواده ها و خروج از چرخه حمایت کار گردد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرامیداشت هفته جوان اضافه نمود: به عنوان دبیر دوم هیات رییسه سنی مجلس و نماینده جوانان از این قشر حمایت خواهم کرد.

وی یادآور شد: انتخابات ریاست جهموری آینده با شعار جوان گرایی و دولت جوان انقلابی دارد ورود پیدا می نماید و حضور جوانان در پست های مدیریتی کشور یک مطالبه است.

فتحی با بیان اینکه مسائل و مسائل زیاد است و وقت آزمون و خطا نیست، اضافه نمود: انرژی جوانان و در کنار آن تجربه بزرگسالان چراغ راهی برای روشن کردن راه تاریک است و امید است با هم افزایی، اتفاقات خوبی را در سال آینده رقم بزنیم.

وی اضافه نمود: مجمع نمایندگان استان کردستان در زمینه حمایت از مجموعه کمیته امداد استان هم عقیده بوده و با توجه به وجود یک مجموعه مدیریتی پیروز در این نهاد باید این حمایت را ادامه دهیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد کردستان سرمایه اجتماعی خود را افزایش داده و با شفاف سازی عملکرد به افزایش اعتماد عمومی و جذب مشارکت های مردمی یاری نموده است.

وی با بیان اینکه خیل بزرگ یاری های مردمی نشان دهنده آن است که یاری های آنان به دست نیازمندان واقعی این استان خواهد رسید، اضافه نمود: همه دستگاه ها و مس ولان باید با عملکرد درست خود اعتماد عمومی را به دستگاه های خود افزایش دهند چون با اینکار اعتماد عمومی به نظام و حاکمیت بیشتر می گردد.

وی اضافه نمود: تعامل بین دولت و مجلس و همه دستگاه ها اولویت مجلس یازدهم است و امید است با عمل به وعده های خود به ترمیم اعتماد عمومی یاری کنیم.

در این ملاقات مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با اهدای لوحی از محسن فتحی نماینده مجلس به دلیل حمایت از نیازمندان و یاری ماهیانه به 20 نفر از ایتام در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین تقدیر کرد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53568

به "خبرنگاران حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور جوانان در پست های مدیریتی یک مطالبه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید