خبرنگاران نجار: توان مدیریت بحران کشور در کنار دولت و ملت لبنان ایستاده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ضمن ابراز تسلیت وقوع حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت، آمادگی کامل این مجموعه را برای همراهی و یاری در جهت کاهش آلام بزرگ و تلفات زیاد این حادثه گفت.

خبرنگاران نجار: توان مدیریت بحران کشور در کنار دولت و ملت لبنان ایستاده است

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت بحران کشور، اسماعیل نجار در ابتدای این بیانیه آورده است: شورای عالی مدیریت بحران کشور مراتب ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان در پی حادثه دلخراش انفجار در بندر بیروت که ده ها کشته و صدها مجروح برجای گذاشت، اعلام می دارد.

وی توضیح داد: جمهوری اسلامی ایران همانند حوادث تلخ و شیرین دهه های گذشته که برای دو ملت اتفاق افتاده است در این موقعیت سخت نیز در کنار دولت و ملت لبنان قرار داشته و با امید به آینده، سرافزاری و سربلندی دنیا اسلام را مرهون وحدت و یکپارچگی کشورهای منطقه می داند.

دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور ادامه داد: ضمن ابراز همدردی برای بازماندگان قربانیان این حادثه تاسف بار، از درگاه ایزد منان برای تمامی مجروحان و آسیب دیدگان آرزوی بهبودی و سلامتی می شود.

در پی وقوع آتش سوزی گسترده در یکی از انبارهای مواد محترقه واقع در بندر بیروت، روز گذشته(سه شنبه) انفجار مهیبی رخ داد. که بر اساس آخرین آمار تا به امروز 100 کشته و بیش از 4 هزار زخمی بر جای گذاشته است.

کشورهای مختلف دنیا روز چهارشنبه با صدور پیغام هایی با مردم و دولت لبنان در ارتباط با وقوع انفجار در بندر بیروت پایتخت لبنان در عصر سه شنبه که 100 کشته و بیش از پنج هزار زخمی به دنبال داشت، ابراز همدردی و آمادگی خود را برای یاری به این کشور اعلام کردند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37598

به "خبرنگاران نجار: توان مدیریت بحران کشور در کنار دولت و ملت لبنان ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نجار: توان مدیریت بحران کشور در کنار دولت و ملت لبنان ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید