خبرنگاران نویسنده یزدی، بیانات تربیتی رهبر انقلاب را به صورت کتاب منتشر کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یزد- خبرنگاران- کتاب تربیت انسانی، تمدن اسلامی منظومه بیانات تربیتی رهبر معظم انقلاب اسلامی به تلاش وحید حُسنی هنزایی از نویسندگان یزد چاپ و منتشر شد.

خبرنگاران نویسنده یزدی، بیانات تربیتی رهبر انقلاب را به صورت کتاب منتشر کرد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی حوزه هنری یزد، حُسنی درخصوص کتاب گفت: در این اثر، مجموعه بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تربیتی از اوایل انقلاب تا سال 1392 با بهره گیری از منابع مختلف گردآوری و به همراه نمودار به شکل یک منظومه فکری ارائه شده است.

وی اضافه نمود: این کتاب در 240 صفحه و قطع رقعی به همت مؤسسه فرهنگی تربیتی عروج دارالعباده و همکاری حوزه هنری استان یزد توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

این نویسنده ادامه داد: تربیت انسانی، تمدن اسلامی در چهار بخش شامل کلیات کار فرهنگی تربیتی، تمدن سازی وسیله تحقق عبودیت، تربیت نیروی انسانی و نمودار بیانات منطبق بر سلسله ولایت خدا، رسول و اولی الامر به بازخوانی منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در حوزه های تربیتی پرداخته است.

حُسنی با بیان اینکه پژوهش، گردآوری، تنظیم و اجرای آزمایشی راهبردهای مطرح شده در این اثر از سال 92 تا 99 ادامه داشته گفت: هرچند تدوین و نگارش کتاب پیش از چهل سالگی انقلاب اسلامی و صدور بیانیه گام دوم شروع شد ولی تمدن اسلامی و موضوعات بیانیه گام دوم از سال ها قبل در منظومه فکری معظم له وجود داشته و چشم انداز بلامنازع فعالیت های فرهنگی بر شمرده می گردد که در کتاب نیز به آن ها اشاره شده است.

این مدرس نویسندگی اضافه نمود: در این اثر اهداف تربیتی و ارزش های محوری و راهبردی کلان تربیت در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی استخراج شده که برای مسئولان فرهنگی و تربیتی بسیار راهگشا است.

وی مربیان، مدیران، مسئولان تربیتی در حوزه های مختلف فرهنگی و مجموعه های فرهنگی و تربیتی را مخاطب اصلی این کتاب دانست و گفت: در این اثر که نتیجه ساعت ها مطالعه، پژوهش و هم اندیشی با صاحب نظران و کارشناسان خبره است روش های سازماندهی، برنامه ریزی و فعالیت مجموعه های فرهنگی تربیتی ارائه و نقشه راه آن ها ترسیم شده است.

به گفته حُسنی، استقبال خوب و ضرورت احتیاج مجموعه های فرهنگی تربیتی به نقشه راه، موجب فراوری و انتشار این کتاب شد.

وی گفت: علاوه بر نسخه کاغذی، نسخه الکترونیک این اثر نیز منتشر شده که در سایت و اپلیکیشن طاقچه در دسترس عموم قرار گرفته است.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56073

به "خبرنگاران نویسنده یزدی، بیانات تربیتی رهبر انقلاب را به صورت کتاب منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نویسنده یزدی، بیانات تربیتی رهبر انقلاب را به صورت کتاب منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید