خبرنگاران هواپیمای حامل یاری های ایران به ونزوئلا رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- خبرگزاری رویترز دوشنبه شب گزارش داد: دولت ونزوئلا گفت که یک هواپیمای حامل یاری های بشردوستانه برای مقابله با کووید-19 از ایران به ونزوئلا رسیده است.

خبرنگاران هواپیمای حامل یاری های ایران به ونزوئلا رسید

این در حالی است که ایران اخیراً با وجود مواجهه با تحریم های آمریکا، پنج نفتکش حامل بنزین برای ونزوئلا ارسال کرد که کارشناسان این اقدام را موفقیتی عظیم برای تهران دانستند.

نیکولاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا روز یکشنبه گذشته در نطقی تلویزیونی خاطر نشان کرد که یاری های ایران، روسیه، چین و کوبا به ونزوئلا از جمله یاری های بشردوستانه نشان داد که این کشورها دوستان واقعی ونزوئلا هستند.

وی بیان کرد که آمریکا نیز پیشنهاد یاری 20 میلیون دلاری به ونزوئلا نموده بود اما حتی یک دلار نیز از آمریکا به ونزوئلا یاری نشد.

مادورو پیش تر نیز ضمن قدردانی از دولت ایران به دلیل ارسال نفتکش های حامی بنزین برای ونزوئلا، خاطر نشان نموده بود که قرار است بزودی به ایران سفر کند و در این سفر در کمیسیون مشترک با حضور مقامات 2 کشور شرکت خواهد نمود تا 2 طرف توافق نامه هایی را در حوزه انرژی، کشاورزی، اقتصادی، فناوری، علمی و بهداشت امضا نمایند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33421

به "خبرنگاران هواپیمای حامل یاری های ایران به ونزوئلا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواپیمای حامل یاری های ایران به ونزوئلا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید