خلعتبری: تساوی مقابل فولاد شانس قهرمانی سپاهان را کم نمی کند، رقابت تا هفته آخر ادامه خواهد داشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وینگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که تساوی برابر فولاد شانس قهرمانی آنها را در لیگ برتر کم نخواهد کرد.

خلعتبری: تساوی مقابل فولاد شانس قهرمانی سپاهان را کم نمی کند، رقابت تا هفته آخر ادامه خواهد داشت

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: فولاد جزو تیم های خوب و باکیفیت لیگ است و می دانستیم در اهواز کار سختی داریم، به ویژه اینکه باید در یک گرمای وحشتناک به میدان می رفتیم. با توجه به شرایطی که در جدول داریم به چیزی جز برد فکر نمی کردیم، ولی در نهایت بازی مساوی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تساوی شانس سپاهان را برای قهرمان کم نخواهد کرد، گفت: من اینطور فکر نمی کنم و این تساوی نمی تواند شانس قهرمانی سپاهان را کم کند. به هر حال بازی های دیگری هم به جای مانده و تمام هدف ما این است که بتوانیم امتیازهای لازم را بگیریم و در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم. ما نباید تمرکزمان را از دست بدهیم و مهم این است که بتوانیم در بازی های بعدی به آن چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم.

وینگر تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه برخی شانس قهرمانی پرسپولیس را نسبت به سپاهان بیشتر می دانند، گفت: پرسپولیس هم تیم خوب و قابل احترامی است، ولی واقعیت این است که نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد و فاصله امتیازهای دو تیم هم بسیار کم است. فکر می کنم تا هفته آخر این رقابت ادامه داشته باشد و امیدوارم در نهایت سپاهان تیمی باشد که جام قهرمانی را بالای سر می برد.

خلعتبری راجع به دیدار تیمش برابر ماشین سازی که به احتمال فراوان یک برد قابل پیش بینی را برای شاگردان نویدکیا به همراه خواهد داشت، گفت: من چنین نظری ندارم. ما اصلاً به این موضوع فکر نمی کنیم که برد ما در این بازی قطعی است. در فوتبال چیزی را نمی توان پیش بینی کرد و قطعاً ماشین سازی هم می خواهد مقابل ما برای دفاع از اعتبار خودش بازی کند. ما بازی بسیار سختی داریم و به هیچ نام نباید حریف را دست کم بگیریم.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60209

به "خلعتبری: تساوی مقابل فولاد شانس قهرمانی سپاهان را کم نمی کند، رقابت تا هفته آخر ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: تساوی مقابل فولاد شانس قهرمانی سپاهان را کم نمی کند، رقابت تا هفته آخر ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید