دادخواست تقلب انتخاباتی در 2 ایالت حساس ارائه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران؛ سیدنی پاول وکیل سابق دونالد ترامپ باوجود اینکه به تازگی از تیم حقوقی وی کنار گذاشته شده مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.

دادخواست تقلب انتخاباتی در 2 ایالت حساس ارائه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، سیدنی پاول وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه (به وقت محلی) دادخواستی را مبنی بر وقوع تقلب و برخی مسائل در رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری به دادگاه های دو ایالت میشیگان و جورجیا ارائه داد.

وی در این شکایت نامه ها، مدعی است مسائلی در دستگاه های شمارش آراء و صندوق های اخذ رأی و همچنین دخالت افراد وابسته به هوگو چاوز رئیس جمهور فقید ونزوئلا در فرایند انتخابات در دو ایالت میشیگان و جورجیا، باعث شده نتایج آنها درست نباشد.

بلومبرگ نوشت که وکیل سابق ترامپ زمانی هم که عضو تیم حقوقی ستاد انتخاباتی وی بود چنین ادعاهایی را بدون ارائه هرگونه مدرکی بیان کرده بود.

بر این اساس، پاول در دادخواست های خود همچنین ادعاهایی را مبنی بر آراء تقلبی و اجازه ندادن مسئولان انتخاباتی ایالت های مذکور به ناظران ستاد ترامپ برای ورود به اتاق های شمارش رأی مطرح کرده است.

تا به امروز نتایج انتخابات در ایالت های داکوتای شمالی، اوکلاهما، کارولینای جنوبی، داکوتای جنوبی، یوتاه، ورمونت، ویرجینیا و وایومینگ مورد تایید قرار گرفته و نتیجه بقیه ایالت ها نیز منتظر تایید است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار گشت. برآورد رسانه ها حاکی است جو بایدن با 306 رأی الکترال به عنوان رئیس جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ 232 رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت هایی را درباره تقلب در فرایند رأی گیری در چند ایالت کلیدی بیان کرد. بیشتر این شکایت ها رد شده اند.

رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه نیز گفته بود: همین الان جدول بندی آراء [انتخابات] را دیدم. امکان ندارد بایدن 80 میلیون رأی آورده باشد. این یک انتخابات 100 درصد متقلبانه بود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45982

به "دادخواست تقلب انتخاباتی در 2 ایالت حساس ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادخواست تقلب انتخاباتی در 2 ایالت حساس ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید