رکورد آواتار شکست، انتقامجویان 4 پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آی سینما: بعد از ده سال صدرنشینی آواتار در گیشه جهان به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما انتها انتقامجویان: آخر بازی محصول مشترک مارول و دیزنی توانست حماسه علمی- تخیلی جیمز کامرون را کنار بزند و عنوان پرفروش ترین فیلم همه دوران ها را به خود اختصاص دهد.

رکورد آواتار شکست، انتقامجویان 4 پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شد

دیروز شنبه این فیلم ابرقهرمانی از مرز 2 میلیارد و 789 میلیون و 200 هزار دلار فروش در گیشه گذشت و امروز 500 هزار دلار بیشتر را به دست می آورد تا رکورد 2.7897 میلیارد دلاری آواتار را بشکند. پیش بینی می شود تا سرانجام یکشنبه فروش آخر بازی حدود یک میلیون دلار بیشتر از فیلم جیمز کامرون شود. آخر هفته گذشته این فیلم 2.8 میلیون دلار دیگر به رقم فروش خود اضافه کرد.

به گزارش ورایتی، انتقامجویان 4 در آمریکای شمالی 853 میلیون دلار درآمد کسب کرد و در سطح بین المللی هم 1.9 میلیون دلار فروخت. فروش این فیلم در خارج از آمریکای شمالی در چند کشور به ارقام جالب توجهی رسید. از جمله در چین 614 میلیون، در انگلستان 114 میلیون، در کره جنوبی 105 میلیون، در برزیل 85 میلیون و در مکزیک 77 میلیون دلار کسب کرد.

اکران دوباره این فیلم از ماه گذشته با اضافه کردن چند صحنه کمک کرد که رکورد آواتار بشکند. حالا که دیزنی کمپانی فاکس را هم خریده، هفت فیلم از ده فیلم پرفروش تاریخ سینما را در اختیار دارد.

خبر رکوردشکنی آخر بازی را کوین فیگ خالق جهان سینمایی مارول در نمایشگاه کامیک کان اعلام کرد و دیزنی در بیانیه ای به شکل رسمی آن را تایید کرد.

9417

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: آی سینما
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10217

به "رکورد آواتار شکست، انتقامجویان 4 پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد آواتار شکست، انتقامجویان 4 پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید