طاهری: حضور افرادی مثل نظری کمکی به استقلال نکرده است، فکری پای دستیارانش بایستد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه فرهنگ غلطی جا افتاده که یکسری از دستیاران سرمربی در استقلال انتقاد کنند.

طاهری: حضور افرادی مثل نظری کمکی به استقلال نکرده است، فکری پای دستیارانش بایستد

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تقابل تیم فوتبال استقلال با گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر که به نوعی تقابل با تیم امیر قلعه نویی است، گفت: بازی با تیم های قلعه نویی حساسیتی ندارد. قلعه نویی سال ها پیش از استقلال رفت و در این چند سال با تیم های تحت هدایت او بازی انجام شده است. بازیکنان نباید به این حساسیت ها فکر کنند. امیدوارم شیخ دیاباته شرایط بازی کردن را پیدا کند و فرشید اسماعیلی هم به ترکیب بازشود. استقلال تیم کم مهره ای نیست و می تواند در زمین گل گهر آنها را شکست دهد.

وی در خصوص بحث هایی که در رابطه با دستیاران محمود فکری مطرح می شود، شرح داد: هر گونه تغییر در کادر فنی استقلال، بی احترامی به نفراتی چون صمد مرفاوی است. مرفاوی خودش سال ها سرمربی و در تیم نساجی مازندران نیز مدیرفنی بوده است. متأسفانه بحث دستیار سال ها در استقلال مطرح می شود. خوب نیست این موضوع را بگویم، اما وقتی خودم دستیار وینفرد شفر بودم، استقلال بهترین نتایج را در لیگ و آسیا گرفته بود که باز هم یک سری بحث دستیار را مطرح کردند. یکسری ها نشسته اند از بحث دستیار در استقلال ایراد بگیرند. استقلال این همه پیشکسوت دارد و نمی توان همه را دستیار کرد. اگر صد نفر پیشکسوت داشته باشیم، 99 نفر انتقاد می کنند و یک نفر در کادر فنی است. متأسفانه فرهنگ غلطی است که در استقلال جا افتاده است و هر بار که تیم نتیجه نگیرد، بحث دستیار را پیش می کشند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: فکری پای دستیارانش بایستد و کسی را اضافه نکند و اگر به آنها اعتقاد دارد به کارش ادامه دهد. اگر بازیکنان مصدوم استقلال برسند، یکی از تیم های مدعی قهرمانی می شود. درست است که مدام به هواداران می گوییم صبر کنند، اما مطمئنم استقلال نتیجه می گیرد. یک سری ها دست از شیطنت درباره بحث دستیار بردارند. خیلی ناراحت می شوم وقتی از دستیاران فکری انتقاد می کنند. چرا از خود فکری انتقاد نمی کنند؟ چرا همه اش صحبت از دستیار می کنید؟ برای من مهمترین چیز، استقلال است و هر کسی سرمربی استقلال بوده است، حمایت کرده ام، چه زمان علیرضا منصوریان و چه قبل تر از آن درباره امیر قلعه نویی. سال هاست اتفاقات را رصد می کنم و می بینم که از فکری و دستیارانش چطور انتقاد می کنند و این بلا، سر خودم هم آمده است. وینفرد 4 دستیار داشت که سه نفر از آنها خارجی بودند و فقط من ایرانی بودم که از حضورم در کادر فنی انتقاد می کردند. من مخالف اضافه شدن دستیار به کادر فنی فعلی استقلال هستم، چون مشکل این تیم را دستیار نمی بینم.

طاهری در خصوص انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه و ترکیب جدید هیئت مدیره استقلال گفت: قطعا کسی که به عنوان مدیرعامل انتخاب می شود، حتما شایستگی اش را داشته است. استقلال در سال های اخیر درگیر حاشیه ها بوده است. در گذشته استقلال مدیرعاملی نداشت و در زمین های خاکی تمرین کرد و به قهرمانی هم می رسید. بحث استقلال فقط مدیرعامل نیست.

وی با اشاره به ترکیب هیئت مدیره استقلال یادآور شد: اکنون که وزارت ورزش و جوانان تیم های استقلال و پرسپولیس را زیر نظر دارد و هزینه هایش را می دهد، چرا پیشکسوتان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه انتخاب نمی شوند؟ بهتر است آدم های بزرگی به باشگاه بیایند. دلم برای استقلال می سوزد که با این بازیکنان و کادر فنی درگیر حواشی می شود. به همین دلیل است که می گویم پیشکسوتان در هیئت مدیره حضور داشته باشند. من امثال حجت نظری را نمی شناسم و تا به امروز او را ندیده ام، اما حضور افرادی مثل او کمکی به استقلال نکرده است. بهتر است افراد با خودشان پول بیاورند و به حل مسائل باشگاه کمک کنند. اگر برای کسب شهرت آمده اند، بدانند این شهرت کاذب و زودگذر است. اگر یک هفته در خبرگزاری ها و صدر اخبار نشوند، زود فراموش می شوند. اینکه افراد برای کسب شهرت بیایند، کار قشنگی نیست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48065

به "طاهری: حضور افرادی مثل نظری کمکی به استقلال نکرده است، فکری پای دستیارانش بایستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: حضور افرادی مثل نظری کمکی به استقلال نکرده است، فکری پای دستیارانش بایستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید