فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد سال 1400دارند، باید در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای گفت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال 1400دریافت نموده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم می بایست روز شنبه یکم خرداد ماه سال 1400 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است در این دوره از اعزام به خدمت برای حفظ سلامت مشمولان، تاریخ اعزام به خدمت مشمولان معاف از رزم مبتلا به بیماری های مزمن مهم و حساس آسم و قلبی و عروقی تمدید شده است. لذا این دسته از مشمولان با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برگ آماده به خدمت با تاریخ نو را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است مشمولان اعزامی می بایست اصل مدارک مورد احتیاج اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا و ... را به همراه داشته باشند.

بعلاوه برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام به وسیله وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می گیرند.

لازم به ذکر است عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می گردد و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است: متقاضیان در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59787

به "فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید