قارچ های وحشی زندگی مرد مفقود شده را نجات دادند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مرد استرالیایی که به مدت حدود سه هفته در بیشه مفقود شده بود با خوردن قارچ های وحشی توانست زنده بماند.

قارچ های وحشی زندگی مرد مفقود شده را نجات دادند!

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، یک مرد استرالیایی که به مدت 18 روز در بیشه های این کشور گم شده بود توانست با خوردن قارچ وحشی و آب سد خود را زنده نگه دارد. رابرت وِبِر 58 ساله آخرین بار و هنگام خروج یک هتل دیده شده بود. او در تاریخ 6 ژانویه به همراه سگ خود هتل محل اقامت خود را ترک نموده بود.

بنا به گفته پلیس آقای وبر پس از گم کردن راه به مدت 3 روز در خودروی خود ماند، اما به دلیل احتیاج به آب مجبور شد آن را ترک کند. او در حالی که در گرمای 30 درجه در جستجوی آب بود گم شد و در مدت بیش از سه هفته از این اتفاق با یاری قارچ های وحشی و آب سد توانست زنده بماند.

وبر روز یکشنبه پس از آنکه عملیات جستجوی زمینی و هوایی برای یافتن او متوقف شده بود پیدا شد. تونی پِرِت که یک نظامی اهل ایالت کوئینزلند است به همراه همسرش میشل، این مرد را که در نزدیکی یک سد زیر یک درخت در فاصله 3 کیلومتری خودروی خود نشسته بود پیدا کردند.

آقای پِرِت که با وجود متوقف شدن عملیات جستجو تصمیم گرفته بود به جستجو ادامه دهد در این باره به ABC گفت: ما طی هفته گذشته چند بار از کنار این سد رد شده بودیم و دیدن وبر در آنجا برایمان کمی غیرعادی و عجیب بود. این شانس خوب ما بود که او را صبح در آنجا یافتیم.

آقای وبر بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت معاینه نهاده شد. لازم به ذکر است؛ این مرد میانسال در حالی پیدا شد که سگ او هنوز پیدا نشده است. بنا به گفته پلیس این مرد برای پیدا کردن آب ماشین و سگ خود را رها نموده بود.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50678

به "قارچ های وحشی زندگی مرد مفقود شده را نجات دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قارچ های وحشی زندگی مرد مفقود شده را نجات دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید