مربی های نام آشنا در فهرست تیم ملی جوانان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کمیته فنی و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به علت زمان کوتاه باقی مانده تا مسابقات قهرمانی فوتبال جوانان آسیا، به سراغ مربیان نام آشنا در این رده سنی رفته اند.

مربی های نام آشنا در فهرست تیم ملی جوانان

به گزارش خبرنگاران، قرعه کشی رقابت های جوانان و نوجوانان قهرمانی فوتبال آسیا روز پنج شنبه هفته گذشته در مالزی انجام شد و تیم های ملی ایران رقیبان خود را شناختند. تیم ملی زیر 19 سال ایران در گروه نخست با تیم ازبکستان میزبان مسابقات و اندونزی و کامبوج هم گروه شده است که روی کاغذ رقیبان چندان قدرتمندی برای راهیابی به مرحله بعد ندارد اما در عمل، هر سه تیم در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در رده های پایه داشته اند.

با این وجود، تنها مشکل تیم ملی جوانان مربوط به کناره گیری سیروس پورموسوی از راهنمایی این تیم است که در فاصله کوتاه تا آماده سازی تیم جوانان با وجود مسائل مربوط به شیوع کرونا و تعطیلی اردوهای تدارکاتی به معضل بزرگی تبدیل شده است.

مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا در رده سنی زیر 19 از تاریخ 23 مهر تا 10 آبان برگزار می گردد و طبیعتا زمان زیادی در اختیار سرمربی جدید این تیم نخواهد بود و به همین دلیل کمیته فنی و کمیته جوانان درصدد یافتن یک مربی آشنا به امور تیم های پایه است و یا حتی الامکان گزینه ای که سابقه مربیگری در این رده سنی را داشته باشد.

در سال های اخیر مربیانی مانند عباس چمنیان، امیرحسین پیروانی، حمید استیلی و ... سابقه سرمربیگری در رده های سنی پایه را داشتند و بعضی به موفقیت هایی هم دست یافتند که می توان به صعود تیم ملی نوجوانان و جوانان به جام جهانی 2017 در رده های سنی زیر 17 و زیر 20 سال اشاره نمود.

با توجه به مدت زمان کوتاه باقی مانده برای پرورش بازیکنان و ایجاد هماهنگی در بین بازیکنان، باید دید کمیته فنی فدراسیون فوتبال چه گزینه ای را مدنظر دارد و در نهایت آیا به تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال می رسد یا خیر.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34355

به "مربی های نام آشنا در فهرست تیم ملی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی های نام آشنا در فهرست تیم ملی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید