مسی: تلاش کردم برای کمک به تیم ملی، بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی تیمش مقابل پرو اعلام کرد در راستا درستی قرار دارند و باید در همین جهت حرکت کنند.

مسی: تلاش کردم برای کمک به تیم ملی، بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، لیونل مسی از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی آرژانتین مقابل پرو در انتخابی جام جهانی خشنود و راضی است. این برد اجازه داد آلبی سلسته در خاتمه هفته چهارم در جایگاه دوم قرار بگیرد (برزیل با دو امتیاز بیشتر صدرنشین است).

کاپیتان آرژانتین پس از بازی گفت: خیلی خشنود هستم. به دنبال پیروزی بودیم و به آن نیاز داشتیم چون نتوانسته بودیم پاراگوئه را در بازی قبلی شکست دهیم.

مهاجم آلبی سلسته افزود: بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. موقعیت های گل زیادی ایجاد کردیم و مهم تر از همه در انتخابی جام جهانی پیروز شدیم چون از سختی این رقابت ها آگاهیم. همیشه برد اهمیت دارد.

ستاره بارسلونا در ادامه اظهار کرد: در نیمه دوم مقابل پاراگوئه خوب بازی کردیم و برابر پرو این سطح را حفظ کردیم. این جهت را باید ادامه داد و تیم و گروه را ساخت.

مسی درباره عملکردش گفت: تلاش کردم تا بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم. من برای کمک به تیم ملی آمده ام و می خواهم با این پیراهن رقابت کنم. احساس خوبی دارم.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45408

به "مسی: تلاش کردم برای کمک به تیم ملی، بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی: تلاش کردم برای کمک به تیم ملی، بهترین سطح خود را به نمایش بگذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید