مطهری: بیرانوند باید به قراردادش با رویال آنتورپ پایبند باشد، برگزاری لیگ برتر فوتبال به جامعه نشاط تزریق می نماید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با برگزاری لیگ برتر به جامعه شور و نشاط تزریق می گردد و مردم حس بهتری پیدا می نمایند.

مطهری: بیرانوند باید به قراردادش با رویال آنتورپ پایبند باشد، برگزاری لیگ برتر فوتبال به جامعه نشاط تزریق می نماید

به گزارش ، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از بازی تدارکاتی تیمش برابر شهرخودرو گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و اکنون هفته پنجم تمریناتمان را پشت سر می گذاریم. پس از انجام سه بازی تدارکاتی، امروز برابر شهرخودرو به میدان می رویم. در حال آماده سازی هستیم تا انشاالله در هفته بعد، از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی شرایط خوبی داشته باشیم و بازی خوبی انجام دهیم.

مربی پرسپولیس درباره مصدومیت چند بازیکن این تیم گفت: این مصدومیت ها در فوتبال طبیعی است و ما مربیان خودمان را برای چنین چالش هایی آماده می کنیم. محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و عمل جراحی انجام داد که امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را به دست بیاورد. محمد نادری یک مصدومیت جزئی دارد و از او مراقبت می کنیم تا برابر پیکان بتوانیم از او استفاده کنیم.

مطهری درباره زمان بازگشت اوساگونا به ایران گفت: از آفریقا به ایران پروازی انجام نمی گردد و به همین دلیل اوساگونا نتوانست در تمرینات حاضر گردد اما همه ما می دانیم که اوساگونا بازیکن پرسپولیس است و ما منتظریم او در اولین فرصت به ایران برگردد و خودش را به باشگاه معرفی کند.

او درباره کوشش بعضی باشگاه ها برای برگزار نشدن ادامه لیگ نوزدهم گفت: فکر می کنم در هفته های اخیر، من، گل محمدی و باشگاه پرسپولیس به اندازه کافی درباره این موضوع صحبت نموده ایم. بهترین تصمیم گیرنده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند و ما از قوانین پیروی می کنیم. هر حرفی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بزنند را روی چشممان می گذاریم. درباره صحبت های دوستان هم حرفی ندارم. به هر حال آن ها نظراتشان را بیان کردند.

دستیار گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بحث پیوستن بیرانوند به رویال آنتورپ تمرکز او را برای بازی های پیش روی پرسپولیس بر هم نمی زند گفت: بیرانوند با رویال آنتورپ قراردادی دارد که باید به آن پایبند باشد. شرایط موجود باعث شد ریتم کار بیرانوند به هم بریزد. ما واقعا به او احتیاج داریم و خود بیرانوند هم دوست دارد تا خاتمه فصل در پرسپولیس بماند. باشگاه هم برای رفع کردن مشکل او به طرف بلژیکی نامه زده شرایط او معین گردد.

مطهری در ادامه گفت: ما 2 دروازه بان خوب و آماده دیگر داریم که یکی از آن ها رادوشوویچ است که همواره خیلی حرفه ای و در خدمت تیم بوده و امیرحسین بیات را هم داریم. از این بابت نگرانی نداریم.

او در واکنش به این که گفته می گردد در صورت برگزار نشدن لیگ، امکان دریافت امتیاز میزبانی از تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان وجود دارد گفت: برگزار شدن بازی های لیگ به بهبود شرایط تیم ملی یاری می نماید و باعث می گردد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرایط بهتری داشته باشند. دوستان برای خودشان استدلال می نمایند اما ما همواره صحبت کردیم و گفتیم اولویت باشگاه پرسپولیس و کادرفنی سلامتی ورزشکاران و جامعه است. با برگزاری لیگ برتر به جامعه شور و نشاط تزریق می گردد و مردم ما در این شرایط سخت کمی آرامش و حس بهتری پیدا می نمایند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34948

به "مطهری: بیرانوند باید به قراردادش با رویال آنتورپ پایبند باشد، برگزاری لیگ برتر فوتبال به جامعه نشاط تزریق می نماید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مطهری: بیرانوند باید به قراردادش با رویال آنتورپ پایبند باشد، برگزاری لیگ برتر فوتبال به جامعه نشاط تزریق می نماید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: بیرانوند باید به قراردادش با رویال آنتورپ پایبند باشد، برگزاری لیگ برتر فوتبال به جامعه نشاط تزریق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید