مطهری: چمن استادیوم آزادی کار ما را سخت نموده بود، تعجب می کنم و نمی دانم چرا گل محمدی اخراج شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روش بازی ما فوتبال کلاسیک و بازی سازی است، ولی چمن استادیوم آزادی کار ما را سخت نموده بود.

مطهری: چمن استادیوم آزادی کار ما را سخت نموده بود، تعجب می کنم و نمی دانم چرا گل محمدی اخراج شد

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری پس از پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی واقعاً سنگینی بود. شرایط سنگین بازی را دیدید چطور بود. در آغاز صحبت هایم یک گله دارم. چمن آزادی خیلی بلند بود. روش بازی ما فوتبال کلاسیک و بازی سازی است، ولی این چمن کار ما را سخت نموده بود. گردش توپ خیلی سخت بود. انتظار ما این است مسئولان این موارد را رعایت نمایند. به بچه های ما فشار آمد و پنجشنبه هم یک بازی دیگر داریم.

وی اضافه کرد: امروز خیلی بازی سنگینی بود و زمین باعث شد این اتفاق بیفتد. در نهایت ما توانستیم برنده باشیم، اما دوست داشتیم خیلی بهتر از این کار کنیم. شرایط تیم مان هفته به هفته بهتر خواهد شد. ما در دو هفته گذشته گلی دریافت ننموده ایم و این خیلی مهم است. امروز حتی به حریف اجازه ندادیم موقعیتی به دست بیاورد، به جز شش هفت دقیقه آخر که روی دروازه ما آمدند و که آنهم دلیلش این بود که اکبریان دو، سه خطای بی مورد گرفت و تیم ما عقب نشینی کرد. در نهایت هم اخراج گل محمدی رخ داد. من خودم تعجب می کنم و نمی دانم چرا او اخراج شد. صحنه قشنگی نبود و امیدوارم داوران کمی دقت نمایند.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه این تیم در نیمه دوم کمی محتاط بازی نموده است، گفت: یک بخشی از این اتفاق به شرایط ذهنی برمی شود. هیچ وقت کادر فنی ما این سبک بازی را دوست ندارد، ولی شرایط زمین باعث شد فشار زیادی به بچه ها بیاید. به نظرم یکی از دلایل عقب نشینی ما شرایط زمین و بحث دیگر هم این بود که می خواستیم نتیجه را حفظ کنیم، اما هیچ وقت کادر فنی چنین تفکراتی ندارد که تیم عقب بیاید. ما موقعیتی هم به حریف ندادیم، ولی طبیعی است در دقایقی عقب بیاییم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مطهری در خصوص اینکه تیمش تنها یک گل در دو بازی به ثمر رسانده است، توضیح داد: بعد از بازی اول هم برخی ها می گفتند که آیا نگران گلزنی نیستیم. خیر! در تیم های عظیم جهان هم یکی، دو هفته این اتفاق می افتد، مهم این است که ما شکل دفاعی تیم مان را داشته باشیم. امروز از روی نقطه پنالتی گل زدیم، ولی موقعیت های دیگری هم داشتیم که استفاده نکردیم. باید بیشتر تمرین کنیم و با تمرکز بیشتر این مورد هم حل خواهد شد و مشکل خاصی نیست.

آیا برنامه خاصی برای گلزنی دارید، یا خیر؟ وی در واکنش به این پرسش توضیح داد: این سؤال بی مورد است. ما صد درصد برنامه داریم و شکل های مختلف گلزنی را تمرین می کنیم. در بازی هم ما ارسال، شوتزنی و نفوذ داشتیم. ما در دو بازی گذشته یک گل زدیم و شاید این موضوع باعث شده است تا دوستان این سؤال را بپرسند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45643

به "مطهری: چمن استادیوم آزادی کار ما را سخت نموده بود، تعجب می کنم و نمی دانم چرا گل محمدی اخراج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: چمن استادیوم آزادی کار ما را سخت نموده بود، تعجب می کنم و نمی دانم چرا گل محمدی اخراج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید