مقصد بعدی محمد نادری ؛ استقلال یا پرسپولیس ؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نادری در برزخ ؛ استقلالی می گردد یا پرسپولیسی می ماند؟

مقصد بعدی محمد نادری ؛ استقلال یا پرسپولیس ؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از پارس فوتبال، محمد نادری با بازی های خوبی که در دو فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس از خود به نمایش گذاشت باعث شد تا او به عنوان یکی از هدف های قابل توجه جابجاییی در فوتبال ایران محسوب گردد و طی مدت اخیر با پیشنهاداتی حتی از رقیب سنتی پرسپولیس روبرو گردد. البته شنیده شده علاوه بر استقلال، سپاهان و حتی تراکتور هم خواهان به خدمت دریافت نادری شده اند اما پیگیریهای استقلال بیشتر بوده است.

نادری که بعد از مصدومیت در ملاقات نیمه نهایی جام حذفی ایران و برابر استقلال، از لیست شاگردان یحیی گل محمدی برای حضور در دوحه و لیگ قهرمانان آسیا جا ماند، حالا در بلاتکلیفی محض به سر می برد. نادری در روزهای ابتدایی فصل جابجایی کوشش زیادی برای معین شدن شرایطش با پرسپولیس انجام داد که او علیرغم کوشش چند باره برای مذاکره با باشگاه به نتیجه لازم نرسید. موضوعی که باعث شد تا دیگر باشگاه ها مانند استقلال و فولاد و حتی سپاهان و تراکتور پیشنهادهایی به او ارائه دهند.

محمد نادری اواخر هفته گذشته برای ادامه همکاری با پرسپولیس با حضور خود نادری و حمید مطهری به عنوان نماینده کادر فنی که به درخواست نادری در این جلسه شرکت نموده بود پای میز مذاکره نشست. نادری و باشگاه طی مذاکراتی که داشته اند نظر یکدیگر را شنیدند و اکنون همه چیز به جلسه پایانی آنها و اعلام نظر نهایی شده است که قرار است فردا اعلام گردد.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که پیش از این اعلام شده بود یحیی گل محمدی بعد از جذب سعید آقایی علاقه ای به ماندن نادری به دلیل مصدومیت های وی ندارد، اما سرمربی قرمزها هفته گذشته و بعد از اتفاقاتی که مقابل باشگاه پرسپولیس رخ داد با انتشار بیانیه ای خاطرنشان کرد که خواهان ادامه همکاری با نادری است و طی این مدت هم بارها به وسیله باشگاه پیگیر شرایط این مدافع چپ تیمش بوده است تا به نوعی توپ را به زمین باشگاه بیاندازد. البته نوع و میزان مصدومیت های نادری به نظر یحیی سنگین بوده و او به گمان اینکه نادری نمی تواند یک بازیکن صد در صدی برای پرسپولیس باشد، او را نمی خواهد و فقط نمی خواهد با نخواستن رسمی نادری، مقابل طرفداران پرسپولیس قرار گیرد. چرا که نادر با مذاکره با استقلال، یک بازی شطرنج وار با مدیریت و یحیی گل محمدی به راه انداخته است. یحیی با انتشار آن بیانیه فشارها در مقابل عدم احتیاج به نادری را از روی دوش خود برداشته و همه چیز را برعهده باشگاه برای مذاکره گذاشته است.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که پیشنهاد این باشگاه در جلسه با نادری 2میلیارد و دویست میلیون بوده است که به نظر می رسد این مبلغ با مخالفت مدافع قرمزها روبرو شده است و با دریافت زمان از مدیران باشگاه خواهان این شد دو طرف روی پیشنهاد ارائه شد بیشتر فکر نمایند.

محمد نادر بعد از دریافت پیشنهاد باشگاه و ارائه نظر خود در این خصوص، قرار است تصمیم نهایی اش را فردا به باشگاه اعلام کند، این در حالی است که امروز سرپرست باشگاه استقلال در گفت گو با رسانه ها مذاکره با محمد نادری را تایید کرد و در ادامه گفت مذاکرات بین طرفین هنوز به نتیجه ای نرسیده است. نادری در گفت و گو با مطهری اعلام نموده که می خواهد فیکس باشد و علاقه ای به نیمکت نشینی ندارد و همین هم باعث شده یحیی گل محمدی تمایل زیادی به حضور نادری نداشته باشد.

هفته گذشته اخباری تایید نشده منتشر شد که مهدی عبدیان عضو متمول هیات مدیره باشگاه استقلال پیشنهاد 7 و نیم میلیاردی برای یک فصل به محمد نادری ارائه داده است و خواهان حضور وی در این باشگاه شده است، گفته می گردد نادری از باشگاه استقلال چند روزی را زمان گرفته است تا اگر با پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد به نتیجه نرسد به پیشنهاد آبی ها جواب مثبت دهد. البته صحت و سقم این خبر معین نیست اما اگر چنین ماجرایی صحت داشته باشد، مطمئنا نادری با توجه به اینکه بازگشت میلیچ هم به استقلال سخت شده است، می داند که در صورت بازی در استقلال می تواند به صورت فیکس بازی کند.

موضوع محمد ناد ری شبیه شرایط سال گذشته امید نورافکن است، نورافکن که تحت قرارداد شالروای بلژیک بود بعد از اینکه استقلالی ها نسبت به پرداخت هزینه رضایت نامه وی تعلل کردند سپاهانی ها وارد عمل شدند و رضایت امید نورافکن را از شالروای بلژیک دریافتد. در حال حاضر هم هر تیمی قصد جذب محمد نادری را داشته باشد باید ابتدا بر سر مبلغ رضایت نامه وی با باشگاه کورتریک که گفته می گردد مبلغی بین 50 تا 80 هزار یورو است به توافق برسد. البته بعضی منابع 150 هزاردلار را به عنوان حق فسخ قرارداد نادری با کورتریک برآورد نموده اند. نکته قابل توجه دیگر این است که نادری، سه چهار ماهی است با مدیربرنامه سابقش قطع رابطه و قرارداد نموده و حالا مدیربرنامه ندارد و کارهایش را خودش انجام می دهد. شاید بطور خلاصه گفت که او حالا در در یک دو راهی برزخی قرار گرفته است. اینکه استقلالی گردد یا پرسپولیسی بماند؟

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42845

به "مقصد بعدی محمد نادری ؛ استقلال یا پرسپولیس ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد بعدی محمد نادری ؛ استقلال یا پرسپولیس ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید