نگرانی ژاپن از تاثیرات شدید منفی کرونا بر اقتصاد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- هاروهیکو کورودا رئیس بانک مرکزی ژاپن خاطرنشان کرد هر گونه احیای مالی به علت تداوم احتیاط در خصوص همه گیری ویروس کرونا احتمالا به کندی صورت خواهد گرفت.

نگرانی ژاپن از تاثیرات شدید منفی کرونا بر اقتصاد

به گزارش خبرنگاران؛ هاروهیکو کورودا رئیس بانک مرکزی ژاپن روز پنجشنبه خاطرنشان کرد اقتصاد ژاپن احیا می گردد، اما هر گونه احیای مالی به علت تداوم احتیاط در خصوص همه گیری ویروس کرونا احتمالا به کندی صورت خواهد گرفت.

سومین اقتصاد دنیا با افزایش مجدد ابتلا به کووید-19 روبرو شده است. بالا رفتن بی سابقه تعداد موارد در منطقه اوزاکا، مقامات را بر آن داشت تدابیر قرنطینه هدفمند به اجرا بگذارند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از توکیو، هاروهیکو کورودا خاطرنشان کرد اقتصاد ژاپن احتمالا به لطف افزایش مجدد تقاضای دنیای و تأثیر مثبت هزینه های کلان دولت برای بودجه بهبود خواهد یافت، اما فرایند احیا کند خواهد بود، زیرا احتیاط در خصوص همه گیری ادامه دارد.

رئیس بانک مرکزی ژاپن که در نشست سه ماهه رؤسای شعبات منطقه ای بانک مرکزی سخنرانی می کرد، اضافه نمود: بخش خدمات به علت بالا دریافت دوباره موارد ابتلا به کووید-19 از پاییز گذشته، در حال حاضر تحت فشار باقی خواهد ماند.

از اظهارات هاروهیکو کورودا این گونه بر می آید که بانک مرکزی ژاپن هنگام انتشار پیش بینی های جدید سه ماهه خود در خصوص رشد مالی در بازنگری ماه کنونی میلادی (آوریل)، چشم انداز های خوشبینانه محتاطانه ای در خصوص اقتصاد ارائه خواهد نمود.

اقتصاد ژاپن سال گذشته به لطف حمایت صادرات، از رکود ناشی از همه گیری خارج شد. اما کندی توزیع واکسن و افزایش دوباره موارد کووید-19 چشم انداز های مصرف را تیره و تار می نماید.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55316

به "نگرانی ژاپن از تاثیرات شدید منفی کرونا بر اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی ژاپن از تاثیرات شدید منفی کرونا بر اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید