پیغام تسلیت قادر آشنا برای درگذشت سیامک افسایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی درگذشت سیامک افسایی را تسلیت گفت.

پیغام تسلیت قادر آشنا برای درگذشت سیامک افسایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، قادر آشنا با ارسال پیغامی درگذشت سیامک افسایی بازیگر و کارگردان تئاتر که بر اثر بیماری کرونا درگذشت را تسلیت گفت.

متن پیغام مدیرکل هنرهای نمایشی به توضیح زیر است:

عجب از روزگار تلخی که یک ویروس منحوس اینگونه دردانه گزین غم بر غم ما افزون می نماید. خبر درگذشت هنرمند فرهیخته سیامک افسایی بسیار تلخ بود.

سیامک افسایی به معنای واقعی انسان بود و قلبش برای بالندگی هنر تئاتر می تپید. او از هر تلاشی برای اعتلای هنر تئاتر به ویژه در شهر تبریز فروگذار نکرد. انسانی دغدغه مند که علاوه بر فعالیت های درخشان هنری به ارتقاء و اعتلای امکانات و تجهیزات زیر ساختی تئاتر در تبریز نیز توجه و حمیّت داشت.

امروز با کمال تأسف و تألم باید بگوییم جای خالی او در تئاتر تبریز احساس خواهد شد و امید که دوستان اندیشمند هنر تئاتر در این شهر و شاگردان آن عزیز اندکی این احساس خلأ را کم نمایند. تسلیت می گویم به خانواده محترم این هنرمند کاردان، به جامعه اصیل و عظیم تئاتر تبریز و همه دوستان و دوستدارانش. در شب شهادت مولی متّقیان این عزیز ما میهمان سفره پربرکت اول مظلوم عالم گردد و امید که پروردگار رحمان در چنین شبی که درهای رحمتش باز است، صندلی این هنرمند دوست داشتنی را نزد خود محفوظ بدارد.

سیامک افسایی کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد سال 50 قزوین بود و از سال 64 فعالیت در عرصه تئاتر را شروع کرد و بیش از 20 اثر نمایشی را کارگردانی نموده و نویسندگی 6 نمایشنامه و بازی در 60 نمایش را در کارنامه خود دارد. از مهم ترین آثار سیامک افسایی می توان به بازیگری در سریال آنام اشاره نمود. نمایش کا،نمایش دوبارگی، می خواستم اسب باشم، باغبان مرگ،شام خداحافظی، آسمان روزهای برفی و نمایش چشمهایت را ببند از جمله نمایش هایی است که سیامک افسایی روی صحنه برده است.

او در ایام شیوع کرونا همچنین نمایش خرس های پاندا به روایت ساکسفونیست که دوستی در فرانکفورت دارد را به روی صحنه برد. سیامک افسایی پس از ابتلا به بیماری کرونا صبح روز 13 اردیبهشت در بیمارستان 29 بهمن درگذشت.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56448

به "پیغام تسلیت قادر آشنا برای درگذشت سیامک افسایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت قادر آشنا برای درگذشت سیامک افسایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید