کابینت های گلاس سفید مشکی در آشپزخانه های مدرن ایرانی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نوشتن در خصوص دیزاین و طراحی داخلی آشپزخانه بسیار لذت بخش است، در این مطلب پیرامون مباحث قبلی میخواهم به معرفی تعدادی کابینت های گلاس سفید مشکی در دکوراسیون آشپزخانه بپردازم که روز به روز میزان علاقه و توجه با آنها درحال بیشتر شدن است. همانطور که می دانید کابینت های هایگلاس مناسب آشپزخانه های مدرن هستند زیرا ظاهر بسیار جذابی دارند که با گذر زمان کهنه نمی شوند. در حقیقت اگر از آنها درست مراقبت کنید همواره مانند روز اول زیبا و شیک بنظر خواهند رسید.

کابینت های گلاس سفید مشکی در آشپزخانه های مدرن ایرانی

قبل از اینکه به معرفی مدل آشپزخانه ایرانی های گلاس و مدرن بپردازم باید بگویم جمع آوری عکس های زیر بسیار جالب و هیجان انگیز بود زیرا نه تنها زیبا و شیک بنظر می رسیدند بلکه درست مانند یک جفت کفش چرم مشکی تازه خریداری شده می درخشیدند. همانطور که می دانید کابینت های گلاس نوعی ام دی اف هستند با این تفاوت که روکشی براق و شیشه ای مانند بروی آنها کشیده می گردد تا سطحی کاملا مسطح و درخشان پیدا نمایند، این سطح براق و صیقلی کاملا نور محیط اطراف را منعکس نموده و خود مانند یک منبع نور جداگانه بنظر می رسد.

اما برا ترکیب رنگ سیاه و سفید در کابینت های گلاس آشپزخانه چند راه پیش رو دارید، یکی از این راه ها استفاده از زمینه سفید و کابینت های تماما مشکی است. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید دیوار پشت کابینت، روکابینتی و سقف آشپزخانه رنگ سفید دارد در حالی که کابینتها گلاسی و مشکی هستند دستگیره ها نیز استیل انتخاب شده تا در زمینه مشکی به زیبایی بدرخشند. خوبی کابینت های مشکی این است که خط و خش های احتمالی را کمتر نشان می دهند اما برای روشنایی بیشتر فضای آشپزخانه بهتر است زیر کابینت ها، نورهای مخفی ال ایی دی نصب کنید.

مدل دوم کابینت های گلاس سفید مشکی که بنظر ایده جالب تر و مطمئن تری می آید استفاده ترکیبی از کابینت های گلاس مشکی و سفید است. آشپزخانه زیر همین روش را در پی گرفته که کاملا مناسب فضای کوچک آشپزخانه است. کابینت های بالایی به رنگ سفید انتخاب شده و کابینت های پایینی رنگی تیره دارند. البته تعیین است که رنگ سفید در اینجا رنگ غالب است زیرا علاوه بر کابینت ها، رنگ دیوار، روکابینتی و تا حدودی سینک ظرفشویی روشن و سفید است اما رنگ تیره فقط به کابینت های پایینی محدود می گردد.

آشپزخانه زیر از همان ترکیب مدل بالا استفاده نموده اما برای جذابیت و شادابی بیشتر دکوراسیون، رنگ سومی را نیز به ترکیب سیاه و سفید اضافه نموده است. رنگ انتخابی در این مدل بخصوص، توسط کاشی های سبز به محیط آورده شده اما عناصر کوچک دیگر نیز همین رنگ را در خود دارند، حوله سبز آویزان شده در گوشه و قالی مدرن سبز پهنی شده در کف آشپزخانه به محیط تنوع و زیبایی بیشتری داده است. توجه داشته باشید حتی گاز آشپزخانه نیز از ترکیب رنگی سفید و سیاه استفاده می نماید که نشان دهنده دقت خانه دار در انتخاب وسایل منزل می باشد.

ترکیب چهارم از مدل کابینت هایگلاس مشکی سفید دقیقا برعکس مدلی است که در ابتدا معرفی کردیم، در بالا رنگ دیوارها سفید و کابینت ها مشکی بود اما در اینجا رنگ کابینت ها سفید و رنگ دیوارها مشکی است. این ترکیب هم زیبا و شیک بنظر می رسد اما رنگ مشکی نسبت به رنگ سفید با احتیاط بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است چرا که دیوار کاملا مشکی نیست و از کاغذ دیواری کلاسیک با طرح مشکی و سفید استفاده شده است. مورد جالب دیگر طرح جالبی است که در قسمت پایینی و بالایی کابینت ها وجود دارد، طرحی که شکلی سه بعدی به آشپزخانه داده است.

ایده جالب دیگر استفاده از کابینت های گلاسی سفید مشکی به صورت مختلط میان یکدیگر است که شکل های زیر بخوبی این موضوع را نشان می دهد. این ترکیب تعادل بسیار مناسبی بین رنگ ها در محیط برقرار می نماید و به همین خاطر یکی از محبوب ترین طرحها در آشپزخانه های ایرانی است. البته ترکیب جالب دیگری هم وجود دارد که برای آشپزخانه های کوچک به مراتب مناسب تر است و آن استفاده از روکابینتی مشکی در کنار کابینت های گلاسی تماما سفید است. با این کار از مزیت هر دو رنگ بهره می برید اما در عین حال فضای آشپزخانه تان دلگیر و گرفته دیده نخواهد شد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

در ادامه طرح های دیگر را مشاهده می فرمایید:

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: اتاق
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42750

به "کابینت های گلاس سفید مشکی در آشپزخانه های مدرن ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابینت های گلاس سفید مشکی در آشپزخانه های مدرن ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید