خبرنگاران تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان برای قهرمانی شانس بالایی دارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آبادان - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: قول قهرمانی نمی دهیم ولی شانس بالایی برای کسب این عنوان را داریم.

خبرنگاران تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان برای قهرمانی شانس بالایی دارد

نرگس علوانی شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر عملکرد قابل قبولی ارائه داد و در حد مدعی قهرمانی ظاهر شد و به نتایج بسیار خوبی دست یافت.

وی اضافه کرد: پس از سرانجام مسابقات مرحله گروهی تمرینات تیم به صورت منظم برگزار گردید و بازیکنان به لحاظ آمادگی شرایط خوب خود را حفظ کردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: آماده ملاقات مرحله پلی آف هستیم، بازیکنان از لحاظ روحی و روانی نیز آماده هستند تا بتوانیم مرحله خوبی را با کسب نتایج قابل قبول پشت سر بگذاریم.

علوانی اعلام کرد: قول قهرمانی را نمی دهیم ولی برای کسب این عنوان شانس بالایی داریم، کسب عنوان قهرمانی تنها هدف بازیکنان و مجموعه تیم است اما دست یافتن به آن آسان نیست.

وی اضافه کرد: سه تیم دیگر راه یافته به مرحله پلی آف نیز به لحاظ کیفی شرایط خوبی دارند و نتیجه دریافت از آنها بسیار سخت و سخت خواهد بود.

علوانی گفت: پیش بینی در مسابقات ورزشی سخت و غیر منطقی است، اما قطعا تیم پالایش نفت آبادان به دنبال کسب بهترین نتایج است تا دل طرفداران آبادانی را شاد کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان اضافه کرد: هر بازی حکم یک فینال را دارد و بسیار حائز اهمیت خواهد بود که بتوانیم با تمرکز و کیفیت بالا هر مسابقه را پشت سر بگذاریم.

مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت و با حضور تیم های پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری خوزستان، سایپای تهران و هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار می گردد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: ایرنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56558

به "خبرنگاران تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان برای قهرمانی شانس بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان برای قهرمانی شانس بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید