مسافران سقز و بانه را ترک نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: براساس آخرین پایش اجرا شده، شهرهای سقز و بانه در شرایط نارنجی به لحاظ شیوع کرونا قرار گرفتند و ممنوعیت ورود و خروج مسافر در این شهرها اعمال می گردد.

مسافران سقز و بانه را ترک نمایند

محمدابراهیم زارعی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، کسانی که به شهرهای نارنجی (از جمله سقز و بانه) مسافرت نموده اند، باید ظرف 72 ساعت این شهرها را ترک نمایند، در غیر این صورت اعمال قانون می شوند.

وی با بیان اینکه ورود به شهرهای نارنجی از شهرهای دیگر و خروج از آن ها از سوی ساکنین بومی ممنوع است، گفت: شهر دیواندره نیز در شرایط نارنجی واقع شده است و باقی شهرهای استان زرد هستند، اما با توجه به اینکه آمارها در حال افزایش است، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این شهرها نیز الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اینکه مردم از برگزاری مراسم عروسی و ختم خودداری نمایند، اضافه کرد: شهروندان باید ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حتما از ماسک استفاده نموده و از حضور در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی اجتناب نمایند.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54133

به "مسافران سقز و بانه را ترک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران سقز و بانه را ترک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید