وقتی جای طلبکار و بدهکار در روزنامه دولت عوض می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، روزنامه دولتی ایران می گوید مجلس برای مسائل معیشتی هنوز کاری نکرده است.

وقتی جای طلبکار و بدهکار در روزنامه دولت عوض می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، این روزنامه ذیل تیتر مجلس برای مسائل معیشتی هنوز کاری ننموده است نوشت: هفتم خردادماه سال جاری، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شروع به کار کرد. مجلسی با اکثریت اصولگرایان که با شعار حل مسائل معیشتی پا به بهارستان گذاشته بودند، حالا 100 روزگی خود را هم رد نموده است. همان 100 روزی که در ابتدای دولت اول روحانی همه منتظر گشایش در اوضاع کشور و به تعبیری معجزه بودند، حالا چه دستاوردی از سوی نمایندگان مجلس را به خود دیده است؟

نمایندگان دوره یازدهم کار نظارتی خود را با میزبانی از دولتمردان شروع کردند. حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی و عادل آذر رئیس مرکز آمار برای اطلاع یافتن نمایندگان از اوضاع مالی کشور، نخستین میهمانی دولتی ها در بهارستان بود و پس از آن نوبت به تعدادی از وزیران هم رسید. وزرای اقتصاد و دارایی، اطلاعات، راه و شهرسازی، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور خارجه، جهاد کشاورزی، بهداشت، دفاع، کشور و تعاون و همچنین رئیس سازمان انرژی اتمی میهمانان بعدی بهارستان بودند تا تعاملی که وعده آن داده شده بود رنگ و بوی اجرایی به خود بگیرد؛ اما بدرقه بد محمدجواد ظریف و همچنین عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت، راه را برای هرگونه تعامل ناهموار کرد.

این روزنامه می افزاید: برای حل مسائل معیشتی مردم تنها اعداد و ارقام طرح ها بالا می رود و خبری از تصویب آن ها و حتی در دستور قرار دریافت شان هم نیست. ارسال 200 طرح به هیئت رئیسه مجلس با موضوع اقتصاد و معیشت که از سوی احمد آبادی فراهانی اعلام شد، از اقدامات مجلسی است که 3 ماه از شروع به کار آن می گذرد. رکوردی که در این مجلس به ثبت رسیده است، چه اثری در زندگی مردم داشته است؟ آیا برطرف مسائل معیشتی که نمایندگان به دنبال آن بوده اند در گرو ارائه این طرح ها است؟

آن گونه که در میان نمایندگان هم مطرح است، این مجلس تا به امروز کارنامه درخشانی نداشته است.

این فضاسازی روزنامه دولت در حالی است که مسئولیت حل مسائل معیشتی اصالتاً برعهده دولت است و متأسفانه دولت در هفت سال سپری شده، به جای تسهیل معیشت مردم، با بی تدبیری های خود، این مسائل را چند برابر کرد. اما جالب این است که روزنامه دولت به خود اجازه می دهد از مجلسی که 3 ماه است شروع به کار نموده، طلبکاری کند و به نحوی بنویسد که انگار در صندلی منتقد نشسته و این نمایندگان مجلس جدید هستند که هفت سال است دولت را اداره می نمایند!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40480

به "وقتی جای طلبکار و بدهکار در روزنامه دولت عوض می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی جای طلبکار و بدهکار در روزنامه دولت عوض می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید