پول به حساب ابوظبی برانکو واریز شد؛ مطالبات پروفسور در سه بخش پرداخت می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس امروز بخشی از طلب برانکو را به بانکی در ابوظبی واریز کرد، این پول فردا به حساب برانکو در امارات می نشیند.

پول به حساب ابوظبی برانکو واریز شد؛ مطالبات پروفسور در سه بخش پرداخت می گردد

به گزارش خبرنگاران، خبری که درباره واریز 250 هزار یورو به بانکی در عمان منتشر شده، صحت ندارد. شماره حسابی که برانکو به پرسپولیس داده، متعلق به ابوظبی است. ساعتی پیش وقتی از انتقال بخشی از مطالبه برانکو به حسابش در ابوظبی خبر دادیم، بعضی رسانه ها به نقل از وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس این خبر را تکذیب کردند و مدعی شدند هیچ پولی به حساب برانکو نرفته و یک رسانه هم نوشت قرار است فردا 250 هزار یورو به حساب برانکو در عمان! واریز گردد اما دقایقی قبل مهدی رسول پناه در جمع خبرنگاران گفت بخش اول پول برانکو به حسابش واریز شده و بخش دوم هم فردا به حساب او می نشیند.

ماجرا از این قرار است که پرسپولیس 400 هزار یورو از مطالبات برانکو را به شکل ریالی فراهم نموده که این مبلغ قرار است در دو بخش به حساب او در ابوظبی واریز گردد. بخش اول گویا 250 هزار یورو بوده که امروز کار انتقال آن اجرا شده و فردا در حساب برانکو خواهد نشست و مابقی آن هم فردا به شکل ارزی تامین و به همان بانک در ابوظبی منتقل خواهد شد. برانکو شماره حساب بانک عمانی را به باشگاه پرسپولیس نداده و از ابتدا هم قرار نبوده پولی به حساب بانک عمانی واریز گردد. رسول پناه طی امروز و فردا 400 هزار یورویی که فراهم نموده را به حساب برانکو می خواباند و از این جا به بعد باید دنبال تسویه بقیه طلب برانکو باشد چرا که کارگزار تا این لحظه حاضر به حمایت اقتصادی از پرسپولیس نشده است. البته این 400 هزار یورو برای حل مشکل پرسپولیس و برانکو کافی نیست.

باشگاه پرسپولیس خبر از پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ داد. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در ادامه پرداخت مطالبات برانکو و اجرای حکم فیفا و با توجه به محدودیت های موجود برای پرداخت و مسائل پیش آمده بخاطر تحریم، طلب ایشان را در سه مرحله پرداخت می نماید. به همین دلیل، باشگاه امروز بخش دیگری از طلب سرمربی پیشین تیم را تهیه و نسبت به انتقال آن از مبادی ذیربط اقدام نموده که انتظار می رود تا فردا در حساب آقای ایوانکوویچ بنشیند. همچنین قرار است باقی مطالبات ایوانکوویچ در دو مرحله پرداخت گردد که پس از قطعی شدن زمان بندی، مراتب به اطلاع وکیل برانکو و طرفداران خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بحث انتقال پول و مذاکرات با وزارت امور خارجه به کجا رسیده، گفت: این بحث مربوط به وزیر امور خارجه نبود. ما با بخش اقتصادی این وزارتخانه صحبت کردیم، چون گفتند اگر بگیرند بحث پرواز و پست آن وجود دارد و خیلی زمان بر است. بنابراین تعهد کارمزد انتقالش را بر عهده گرفتیم تا پول واریز گردد و هرچه سریع تر به حساب برانکو بنشیند. می دانم هوادران خیلی نگران هستند. ولی واقعا انتظار داشتیم به ما یاری نمایند. هیچ پولی هنوز به حساب باشگاه واریز نشده و هیچ یاریی هم نشده است. ما منتظر کارگزار بودیم. هنوز یاریی از آن ها نرسیده، منتظر بودیم پولی را واریز نمایند. شرایطی را مشخص نموده بودند اما برای ما شرایط باشگاه خیلی مهم تر است.

بخشی از ارز مورد احتیاج برانکو امروز تامین شد. 250هزار یورو امروز تامین شد و برای انتقال فرستادیم. ان شاالله فردا احتمالا در حسابش می نشیند. فردا هم مقدار دیگری از ارز او تامین می گردد و در این یکی دو روزه سعی می کنیم به امید خدا اگر مسئله ای پیش نیاید، بتوانیم تسویه کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص شرایط شجاع خلیل زاده بیان کرد: در خصوص شجاع ان شاءالله جلسه هیات مدیره فردا یا پس فردا برگزار می گردد. الان بحث مهم ما مساله برانکو است. دغدغه همه مردم است و آن ها نگران هستند. الان تمام فکر و ذکر ما معطوف به بحث برانکو است.

رسول پناه در خصوص ناراحتی یحیی گل محمدی و اینکه گفته می گردد مدیربرنامه ها یا وکیلش در مسائل باشگاه خیلی دخالت می نمایند، گفت: نه، اجازه بدهید بعدا در این مورد صحبت کنیم. الان دغدغه ما این ها نیست، پول برانکو است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42145

به "پول به حساب ابوظبی برانکو واریز شد؛ مطالبات پروفسور در سه بخش پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول به حساب ابوظبی برانکو واریز شد؛ مطالبات پروفسور در سه بخش پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید