کاخ سفید: زمان خروج از افغانستان تغییر نخواهد کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری در واشنگتن گفت، زمان خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان تغییر نخواهد کرد.

کاخ سفید: زمان خروج از افغانستان تغییر نخواهد کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری در واشنگتن گفت: زمان خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان تغییر نخواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید گفت: ما به این ارزیابی رسیدیم که اگر به خارج کردن نیروهای خود از افغانستان اقدام نمی کردیم، هدف حمله قرار می گرفتیم.

ارتش آمریکا تا به حال بیش از نیمی از 3500 نظامی مستقر در افغانستان و بخشی از تجهیزاتش را از این کشور خارج نموده و قرار است تا 11 سپتامبر فرایند خروج آمریکایی ها تکمیل گردد.

در همین حال، انتقاد ها از خروج غیرمسئولانه آمریکا از افغانستان ادامه دارد. سخنگوی وزات امور خارجه چین و وزیر دفاع روسیه به تازگی از اقدامات آمریکا در افغانستان انتقاد نموده اند و گفته اند 20 سال پس از حضور آمریکا در افغانستان هنوز این کشور ناامن است و ممکن است درگیر جنگ داخلی گردد.

سفر دو هیئت آمریکایی به ترکیه برای آنالیز تحولات افغانستان

در خبری دیگر، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، دو هیئت وزارتخانه های دفاع و امور خارجه آمریکا روز پنج شنبه در ترکیه درباره فرایند فراهم کردن امنیت برای فرودگاه کابل رایزنی می نمایند.

یک مقام پنتاگون در این خصوص گفت: این رایزنی ها توافق ابتدایی بین بایدن و اردوغان را درباره فرودگاه کابل مورد بحث و آنالیز قرار می دهد.

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59271

به "کاخ سفید: زمان خروج از افغانستان تغییر نخواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید: زمان خروج از افغانستان تغییر نخواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید